Naše KOLEJOVÁ A SILNIČNÍ MECHANIZACE

ASP 09-16/4S UNIMAT

Osminápravová kontinuální podbíječka rakouské firmy Plasser&Theurer s šestnácti podbíjecími pěchy, která směrově a výškově upravuje polohu koleje i výhybek včetně zvedu a zajištění odbočné větve výhybky děleným agregátem.

Donelli PTH 350

Pokladač pražců patří mezi stroje na zřizování kolejového roštu, které na našich tratích nemají letitou tradici. Po úspěšném odzkoušení v roce 2004 se rozhodla naše firma přistoupit k zakoupení této technologie. Technologická jednotka, tvořena dvěma portálovými jeřáby a závěsnou traverzou, byla zakoupena v Nizozemí.

RM 79 – čistička štěrku

Šestinápravový stroj pro těžení materiálu kolejového lože pod pražci rakouské firmy Plasser&Theurer. Nekonečný narušovací řetěz (ještěr), který těžícími lopatkami posouvá materiál kolejového lože na vibrační síta, která třídí štěrk na frakci 32/63 mm, která je vracena zpět do kolejového lože, dopravníky po bocích stroje je odhazován pod hlavy pražců a zároveň i do osy koleje.

ASP 400.1 BEAVER

Dvounápravová traťová strojní podbíječka rakouské firmy Plasser&Theurer s šestnácti podbíjecími pěchy, která směrově a výškově upravuje polohu koleje. Stroj zvládne podbít všechny typy svršků, avšak je nutné počítat s výkonem 250 – 350 m/hodinu. Podbíječka umí využít dat získaných z APK a jedním záběrem má výkon 400 m/hod.

Pokladače kolejových polí PKP 25/20.1H a PKP 25/20.1i

Tradiční technologie pro snášení a pokládku kolejových polí v délkách do 25 m. Inovovaná konstrukce PKP 25/50.1i zefektivňuje práci v obloucích o malých poloměrech. Technologie je doplněna podvozky na přepravu kolejových polí vz. 53.

Svařovna DAF 440 TWT

Dvoucestná svařovna je vybavena svařovací hlavici K 922 – 1 a umožňuje svařování kolejnic tvaru 49E1 a 60E1(E2) technologii stykového odtavování, a to i kolejnic z oceli třídy R 350 HT.

SSP 110 SW

Dvounápravový stroj na úpravu štěrkového lože rakouské firmy Plasser&Theurer s bočním pluhem pro libovolné natočení v rozmezí úhlu 0 – 45°, urovnávací pluh s vodícími plechy k ochraně koleje a upevňovadel, zametací zařízení, strmé dopravníky štěrku se zásobníkem (5mᶟ) ke sběru a rozdělení štěrku do každé požadované pozice.

Kolejový jeřáb KIROW KRC 800 tm

Kirow KRC 800 tm je osminápravový kolejový jeřáb s dieselovým motorem, který vytváří potřebnou sílu pro hydraulickou soustavu pohánějící veškeré pracovní a pojezdové prvky stroje. Jeřáb je vybaven vyrovnávacím protizávažím, které pracuje prostřednictvím hydraulických válců, které ho vysouvají podle hmotnosti zavěšeného břemene. Jeřáb je vybaven kontrolní elektronikou zabraňující přetížení a také případnému převrácení stroje.

Lokomotivy ř. 702; 721; 740

Osvědčené řady lokomotiv různých výkonových kategorii umožňují vedení vlastních vlaků a zajištění posunu při stavebních pracích.

Dvoucestná podbíječka Unimog UST 78-U

Stroj rakouské firmy Plasser&Theurer zkonstruován na specifické podmínky tramvajových tratí, který nachází uplatnění i u méně náročných železničních staveb a vleček. Samojízdný pracovní stroj se skládá ze dvou základních částí. První částí je nákladní vozidlo Mercedes Unimog 1800 T, který plní funkci tahače a druhá část je rám pracovní části stroje UST 78-U s osmi pěchy. Podbíječka je osazena řídícím počítačem ASPATIC, který umožňuje podbíjení do APK.

Vozy Res a Faccs

Železniční plošinové vozy řady Res umožňují přepravu různého materiálu, například pražců přímo z výrobního závodu na stavbu v požadovaném termínu. Výsypné vozy řady Faccs jsou určeny na přepravu štěrku, případně štěrkodrtě.

MATISA B 241

Čtyřnápravová traťová strojní podbíječka švýcarské firmy MATISA s šestnácti podbíjecími pěchy, která směrově a výškově upravuje polohu koleje. Stroj zvládne podbít všechny typy svršků, avšak je nutné počítat s výkonem 350 – 450 m/hodinu. Podbíječka umí využít dat získaných z APK a jedním záběrem má výkon 600 m/hod.

Kolejový přepravník KOP 12/40

Speciální třídílný vůz s možnosti přepravy nákladním automobilem, vhodný pro přepravu silničních a speciálních vozidel po kolejích do míst nepřístupných po pozemních komunikacích.

Podbíječka ASP DUOMATIC 08-32U

Jedná se o pětinápravovou traťovou strojní podbíječku rakouské firmy Plasser&Theurer s délkou 22,5 metrů osazenou třiceti dvěma podbíjecími pěchy, která směrově a výškově upravuje geometrickou polohu koleje. Stroj zvládne podbít všechny typy železničních svršků. Jeho hlavní výhoda, jak už název napovídá, je schopnost podbíjet dva pražce najednou, což značně zvyšuje výkon tohoto stroje.

Silniční mechanizace

Disponujeme několika typy nákladních automobilů a nekolejové mechanizace pro zajištění stavební výroby. Patří sem vozidla MAN TGA 6×6 sklápěčkový, MAN TGL s HR Palfinger a tahač MAN s podvalníkem Nooteboom. Dále provozujeme autojeřáb AD 30, nakladač Kramer Allrad a válce ASC 90 D a VH 170.

Dvoucestná rypadla Liebherr a New Holland

Dvoucestné bagry jsou univerzálním pomocníkem na stavbách. Lze je vybavit svaho­vací lžící, drapákem, bouracím kladivem, zametacím zařízením pro úpravu štěrkového lože, měničem pražců, zařízením pro manipulaci s kolejnicemi, podbíje­cím agregátem a hydraulickým pokladačem pražců.

Dispečer strojů

tel.: +420 602 669 217
mail: poptavka.stroju@gjw-praha.cz